torsdag 28. januar 2010

Glede!

Jeg har en så skjønn liten gutt! I går kveld lå han å jabbet og "pratet" så utrolig mye! Det er så skjønt å høre på, og han blir helt vill å spreller med armer og ben.

I dag har vi vært på besøk hos en venninne som også har en gutt på samme alder, veldig morro å se hvordan de små komuniserer. Caspian smiler og stråler dagen lang, og mammahjertet sprekker nesten av stolthet. :)
Er jo umulig å ikke bli gla når man ser dette lille ansiktet:
Jeg tror jo lille gutten min har Reflux. Han hoster og svelger luft, og begynner å gulpe før han er ferdig å spise. Med flaske kan han sitte mer oppreist og vi har fortykkningsmiddel i melken som gjør at den blir litt tykkere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate