onsdag 10. mars 2010

Late dager...
Det har vi lite av her i huset! Hihi.
I dag skulle vi egentlig på babysang, det går vi på hver onsdag. Hver tirsdag er det barseltreff på kafe.
Men jeg kjenner jeg trenger en pause i dag.
Ett lite pusterom til å bare være hjemme å kose med lille gutten min. ♥


Jeg er så heldig å ha en kjempe god venninne, Silje (http://silje78.blogspot.com/), og hun har sagt ja til å komme å passe Caspian litt senere i dag slik at jeg får tatt igjen litt husarbeid. Har en haug med babyklær etter Elena og Caspian som må sorteres å ryddes. Noe av det skal jeg sende til noen som trenger det, resten skal jeg pakke ned og ta vare på.

Ha en strålende dag! ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate