torsdag 16. juni 2011

En liten titt på nye stolen!

Heihei!
Ja, nå er jeg happy happy igjen, i dag kom nemlig stolen med stor S!



Caspian var ikke sen om å klatre oppi den å gynge litt, å jeg må si at den var veldig behagelig å sitte i.
Så, kjempe happy!



I går fikk jeg en kjempe hyggelig melding av min venninne, Heidi, som står bak den nydelige bloggen Fru Fly. Hun ville låne noen bilder, for å anbefale bloggen min på sin blogg!
For en ære!
Plutselig var det 2000 unike treff på siden min! Det er litt mer enn det pleier kan du si. *smiler*

Kjempe gøy med mange nye følgere, og alle de fine hilsnene!!

Tusen takk!

Jeg skal ta en runde rundt til dere, alltid kjekt å oppdage nye blogger.

Jeg fikk også ett litt skummelt, men veldig spennende spørsmål. Vil ikke si så mye ennå, men skal si hva det er så fort det går i orden. :)
Men jeg kan si det, at mine 1000 prosjekter i huset bør bli ferdige snart! :D

Ha en superfin kveld!

5 kommentarer:

  1. Elsker den stolen:) Så fin!!
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Hei, for en fantastisk blogg du har! Skulle egentlig gå og legge meg da jeg snublet inn her, og her ble jeg sittende! Masser av inspirasjon her! Legger meg til som følger, jeg :)

    Eamesstol står høyt på min ønskeliste også... Må bare bli millionær først ;) *sukk*

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  3. Å, heldiggris! Elske den stolen, knalltøff! :) Passe nok fint inn sjå deg..
    Renate

    SvarSlett
  4. Så fin blogg du har! Har tittet en del rundt og kom hit i fra Fry Fly sin blogg. Masse fine ting du har!!! Så har blitt en følger nå, hihi. Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  5. Det var bare kjempekoselig å anbefale deg, vennen! Du og bloggen fortjener absolutt at enda flere kommer på besøk hit!:) Og FOR en nydelig stol, elsker mine Eames og har planer om en gyngestol i den nye loftstuen. Guri, det er så mye jeg har lyst å kjøpe til det nye huset, prioriteringer må gjøres...hmmm.. Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate