tirsdag 21. juni 2011

"Nye stuen", og DIY stuebord!

Hei!

Tenkte å vise dere litt hvordan det ser ut i stuen vår nå, uten sofa og greier.
Det er blitt mer åpent og vi får max utav de store stuevinduene våre.  Det kjennes herlig med så mye lys (selv om støvet vises bedre da.. hihi).


Jeg har fått på plass "PS" skapet fra Ikea, kjempe fornøyd med det!


Eames stolen gjør seg i stuen.



Siden vi har ett stuebord fra IKEA, så er kvaliteten så som så..  og når man  har små barn så blir det hakk i bordet. Det er dessuten veldig stort, så jeg har vært på Fretex ++ på jakt etter ett nytt.
Men så fikk jeg se Mrs Hardys kule, billige og enkle DIY stuebord!

Midt i blinken!


Mannen holder på å snikre terasse, så det mangler ikke på restematerial.
Det tok seriøst 15 min å sage, litt justeringer, snekre og skru det sammen!
Å resultatet ble så kult!

Nå må jeg bare pusse litt, beise litt og så er det fiks ferdig!
Sjekk ut bloggen til Mrs Hardy for flere smarte ideer!

Ha en fin kveld!

Ps. Så gøy med flere følgere! Legg igjen ett spor om dere har blogg, så får jeg se hvem dere er. :)


9 kommentarer:

  1. Hei!
    Så stilig!
    Ja ikke sant, det er så fort gjort folk vil ikke tro det :D
    Hvorfor bruke mye penger når man kan lage selv! Flinka!
    Du har mange fine diy prosjekter, digger det!
    God kveld!

    SvarSlett
  2. PS: liker resten av stuen og, ps-skapet, eames stolen, snadder!

    SvarSlett
  3. Takk for det Manuela!
    Ble kjempe glad da jeg såg tipset i bloggen din, og følte meg sååå flink da jeg fikk det til! :D

    Ha en fin kveld! Klem Silje

    SvarSlett
  4. Kanonkult!
    gleder meg til å se det ferdige resultatet;)

    SvarSlett
  5. Blir fiint, likte veldig godt den nye eames stolen din og ikea skapet! Blir bra når sofa kommer på plass også :) Gleder meg til å se.

    SvarSlett
  6. Tøft bord, spent på å se det ferdig. Eames stolen står på ønskelisten, og PS skapet kunne jeg tenkt meg på gutterommet etterhvert. Kom å besøk meg da vel, akkurat begynt med dette jeg...

    SvarSlett
  7. Så fint bordet ble da.. alltid kjekt å ha rester til slikt :) Klem

    SvarSlett
  8. Digger stilen din..kreative deg:)
    Ha en super fin kveld..det lille som er igjen..
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Hei Silje,

    Så fint bordet ble! Jeg falt også veldig for bordet da jeg så det hos Mrs Hardy, men har ikke funnet noe rom i huset mitt som trenger et nytt bord. Enda iallefall. Jeg gir ikke opp:)

    Tusen takk for at du la igjen en liten hyggelig hilsen inne hos meg for en stund siden (jeg er litt blogglat for tiden:), slik at jeg fant den fine bloggen din. Elsker stilen din og trenger litt inspirasjon for tiden så du havner rett inn på bloggrollen min:)

    Vi kjøpte hagesalongen vår på Home & Cottage forresten. Tror de har salg på hagemøbler nå så det er absolutt verdt å sjekke ut. Vi er iallefall kjempefornøyde:)

    Ha en strålende dag!

    Klem Anita (Lille w) som av en eller annen grunn blir registrert som anonym her inne selv om jeg er pålogget:)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate