fredag 19. august 2011

Fredag og helg!

Hei!
I dag er det siste helgen i ferien min.. 4 ukers ferie er snart slutt og hverdagen begynner.


På en måte blir det jo deilig å begynne på jobb igjen, men skulle gjerne hatt 4 uker til med ferie!
Det har vært så fint å være masse sammen med ungene, grille med naboene, gå på stranda og alt vi har gjort sammen som familie.


I helgen skal vi i bryllup, og kjolen henger klar. Nå skal jeg straks ut dørene for å handle ingredienser og pynt til cupcakes`ene jeg skal lage! Wish me luck!

Ha en fin fredag!

5 kommentarer:

  1. Eg begynner på jobb igjen idag(egentleg på onsdag, men hadde perm pga barnehagetilvenning..). Skulle gjerne hatt lenger ferie ja☺ ..."berre" eit år til neste gang ;)

    Lykke til med baking☺
    Og kos deg i bryllup☺
    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Ønske dæ ei riktig go hælg, og kos dæ masse i bryllup :)
    Bakinga lykkes du heilt sikkert me ;)
    Klæm

    SvarSlett
  3. Nyt siste helgen i ferien =)

    SvarSlett
  4. Deilig med ferie ja og alltid litt rart å begynne på an igjen...
    men det er jo hverdager det er flest av, så vi må gjøre det beste ut av de ;)
    Kos dere masse i bryllup.
    Må være en sann glede å kunne kle seg i den nydelige kjolen...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Ferien går så altfor fort, men ofte kan det være greit å komme tilbake til hverdagen. Selv elsker jeg å ha fri og kunne godt tenkt meg å førtidspensjonere meg nå. Hihi...

    Klem MC

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate