fredag 2. september 2011

Fredagsmys

er det ikke det "alle" bloggere kaller fredags innleggene sine? :D
Noen ord er bare finere på svensk altså, hehe.

Jeg har hatt en vel.. litt effektiv dag iallefall. Planen var husvask, men jeg kom ikke så langt før jeg fikk besøk av min skjønne tantunge! Da måtte jeg jo ha pause, ikke sant? Jeg får fortsette når barna er i seng.



Lampen fikk jeg iallefall hengt opp! Den kan trekkes ut, men også svinges 180grader til venstre og høyre. Praktisk og greit syns jeg!

Jeg har flyttet på sjenken og styrt på.




Her er stuen i dag, ungene er visst alt for opptatt til å se i kamera.



Håper dere får en fin fredagskveld!

Ps. Glem ikke å sjekke ut Lidenskapelse!

5 kommentarer:

  1. Så fin lampe! Godt med effektive dager :)
    Bare innom for å ønske deg en riktig god helg!
    Selv slapper jeg av mens mannen ser på fotballkamp og vi lader opp til min kusines bryllup i morgen :)
    Klem fra Bekka

    SvarSlett
  2. Rart med det hvordan en får så mange prosjekter når en holder på å vaske hus.. det er liksom ikke nok å vaske og støvsuge, men en skal flytte litt på noe og sette frem noe annet, og ikke minst sortere både det ene og andre... plutselig er dagen gått og en er ikke engang kommet halvveis ;)
    Men herlige tantunger er jo absolutt en god grunnt til å ta pause ;)

    God helg!

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Hei :) Så fint du har det! Elsker de telys holderene;) legger meg til her hos deg:) klem.

    SvarSlett
  4. For et nydelig hjem dere har! Og masse inspirasjon å hente på bloggen! Takk for titten!:) God helg!

    SvarSlett
  5. Så fin lampa blei. kor var den fra igjen? du kjøpe den på nettet ikke sant?husker ikke helt hva du skrev sist gang.
    Kas farge har du i stua(bak sjenken)og på kontoret?samme farge? Fin var den i allefall.
    Klem

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate