mandag 26. desember 2011

26 desember

Vi har hatt noen fine dager med julefeiring.

Av gaver kan jeg nevne i fleng; mano-kopper, ny linse til kamera, mascara, TineK keramikk, penger, gavekort på Ølen møbel( kommer ganske snart innom, Anita!) gavekort på H&M og boken "Naturligvis".
(I morgen blir det en liten shoppingrunde tenker jeg!)

Ungene fikk utrolig mye fint og var både flinke og tålmodige.


Vi har spist god mat, kaker og snop. Caspian la sin elsk på sjokoladerisbollene, og spiste vel 4 stykk på under en time!


Før vi reiste hjem lillejulaften så malte jeg soverommet... en vegg med svart tavlemaling. Elena ble litt overasket da hun så det og sa; "Har du malt mamma!? Så FIIINT!"
Hun likte det veldig godt.
Av min kjære søster fikk vi hvitt satengsengesett, så i morgen blir det styling på soverommet.
Og kanskje jeg rekker en liten tur innom Fretex og ABR-senteret på jakt etter skatter.

Den nye linsen jeg fikk til kamera er helt fantastisk, og jeg gleder meg til å vise dere hvor bra bilder det tar! Men jeg glemte usb kabelen hos svigers, så det må vente til i morgen.

Har du hatt en fin feiring av julaften?

3 kommentarer:

  1. Høres ut som en FLOTT julefeiring;)
    Og så mange herlige gaver du har fått ♥
    Her ble det og veldig mange fine gaver, vi er storfornøyde!!

    Ha fortsatt fine juledager;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Høres ut som dere har hatt en kjempekoselig julefeiring :) og mange fine gaver du har fått :)Her fikk jeg det jeg ønsket meg aller mest!! Og har storkost meg med familien i jula - så storfornøyd med julen i år :)

    Ønsker den fortsatt en finfin romjulstid :)
    Klem Pauline

    SvarSlett
  3. Hei Silje :)
    Så nydelige barna er...
    Og kjekt å høre at julen er fin for dere.
    Vi også koser oss og nyter å kunne tilbringe mye tid sammen :)
    Stas med ny linse -gratulerer! Høres ut som du fikk mye annet fint også...
    Ønsker deg og dine gode dager videre.
    Juleklem May Helen

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate