søndag 14. oktober 2012

Kjøkkenet - tapet?

Hei!


Jeg har fundert litt på å få opp en tapet på kjøkkenet, men ennå ikke funnet "the one".

Helt til jeg kom over denne fra Ferm Living.

Jeg har jo sett den før, men aldri tenkt på den som noe som hadde passet inn hos oss, selv om den er råtøff.
Men, så kom jeg på kjøkkenveggen, den mot spisestuen. Denne veggen er veldig anonym og trenger å bli litt "pimpet opp". Veggen fortsetter litt på andre siden av skyvedøren også.

(Gammelt bilde)

Jeg har ikke helt bestemt meg, men trooooooor det blir den.
Noen som vet om det er forhandler av denne i Haugesund?

Hva syns du om tapeten?

14 kommentarer:

  1. De har den hos Nord-design.no :)

    SvarSlett
  2. Hei, den va tøff:) Vett kje om nåken i Hgsd, men finne an på Sprell.no hvertfall:) Der har de mye fint ellers o:)
    Helen S.

    SvarSlett
  3. Den tapeten er så fin :-)
    Kanskje de har den hos Pikene på bryggen i Kvalavåg? De har jo bare Ferm Living ting.....

    SvarSlett
  4. Kjempefin tapet! Gleder meg til å se hva resultatet blir =)
    Ha en fin mandag!
    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei igjen Silje:)
    Du er en av de heldige vinneren inne hos meg - gratulerer;)

    Send din adresse til line@frue.no

    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  6. Nydelig kjøkken.. Herlige detaljer.. Blir spennende å se tapeten på veggen :-) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  7. Det kommer til å bli kjempekult, Silje! Kjør på :)

    SvarSlett
  8. Lekker, tror den hadd epasset fint! Gleder meg til å se hva du finner på :-)

    Fin dag søta, klem

    SvarSlett
  9. Kjør på, kjør stil! Love it!!

    SvarSlett
  10. Stilig tapet. Har du vært på crush concept? De har en del ferm living.

    SvarSlett
  11. Kult! Gleder meg til å se!:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate