lørdag 2. februar 2013

Behind the scenes - Den store bryllupsfesten. Årets happening i Haugesund!

Hei!
Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha vært på farten siden 08.30 i dag tidlig.


Hektisk, men så gøy!


Den lille vimpelfabrikken har sydd nydelige vimpler til oss!



Høyer Haugesund sin stand - ELSK!




Vakre Leila Hafzi er på plass!


Lekre ideer til pynt!


Sjekk denne flotte scenen!


Discokule i taket.


Kule kaker, og JA: det blir prøvesmaking! :)


Meg på plass i standen, ta turen bort i morgen så blir jeg glad for en prat :)


Det blir så flott der inne i hallen!


For dere som følger meg på Instagram (siljevaniljeis) så får dere med dere alt, men dere andre skal også få litt her på bloggen :)

"Den store bryllupsfesten" starter i morgen kl 11 på Rica Maritim hotell i Haugesund, og er "the place to be"!
Utrolig flotte stander, lyd og lys, kjente mennesker og lekre antrekk.

Jeg må helt ærlig si at det er den vakreste messen jeg har sett! 
Og jeg gleder meg enormt til imorgen!

Håper å se dere der, og kom bort å hils hvis du leser bloggen, det er veldig koselig :)

Jeg fikk også gleden av å treffe Jon Lundemoen i dag, for en kjekk gutt!
Her med vakre Cathrine, som er arrangøren og ildsjelen bak dette arrangementet.

(hehe, litt rart bilde av meg og Jon, men klokka var nesten 23 og det ble tatt full fart)

Jon skal svinge sminkekosten sin og dele nyttige tips. Han skal også kåre kveldens beste antrekk!

Snakkes i morgen? 


1 kommentar:

  1. Det ser helt nydelig ut alt sammen! Så koselig med sånne bryllupsmesser :)Ha en fin dag!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate