tirsdag 19. februar 2013

Vixen!

Holy, what a nigth!


Jeg er tilbake i Haugesund, trett men veldig glad. :)
Det siste døgnet har vært veldig hektisk, spennende og så gøy!

Hotellet jeg bodde på var bare så kult. Comfort Grand Sentral ligger på Oslo S.



I Oslo hadde jeg først ett intervju med Radio 1 om vårstemmning, så var det innom Pre-partyet til Vixen før jeg tok turen til Tv2 sitt studio og fikk være gjest på "Ettermiddagen" sammen med to andre bloggere. 

Så var det videre til "Latter", og selve Vixen Blog Awards. Rød løper, sprudlevann, fotografering, kjendiser og flotte mennesker.  Nina, jeg, Cecilie og May-Helen var de eneste interiørbloggerne, så vi holdt sammen og hadde det supert!
Og veldig stas å møte selveste Stian Blip da.


Vinneren av årets interiørblogg ble fine Nina/Stylizimo, og det var velfortjent! Nina er ei fantastisk varm og god jente, med en blogg som er både lekker og har topp kvalitet. 

Rockstar-Nina!

Tusen takk til den som nominerte meg, for alle som stemte og til alle som heiet! 

Nå er det tilbake til hverdagen, og det skal bli herlig. 

Ha en flott dag!



6 kommentarer:

  1. Hørtes helt topp ut! Så stas å få være med på slikt:)
    Flinke Nina, ja, hun har en fantastisk blogg!
    Ønsker deg en fin dag videre
    KLem Tonje

    SvarSlett
  2. Sitter å ser på reprisen av ettermiddagen nu! Kjempe stilig å se deg der - du er god! Og du e sykepleier!! KJEKT! Jeg er ferdig utdannet til sommeren :)) Ha en fin dag - klem

    SvarSlett
  3. Høres ut som om det har vært morro:) Må være en ære å være nominert:)
    Det var virkelig 5 verdige nominerte og en av de måtte vinne:)

    Forresten...Det stråler av deg om dagen! du er så fin:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. hehe, litt ned på jorden igjen ja:))
    Tipper dere har hatt noen flotte dager!!
    Så deg på Ettermiddagen, så søt du er:)

    Ha en flott kveld ♥

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate