tirsdag 19. mars 2013

Vinner av smykke fra Secrets by B

Hei!

Da har jeg trukket en vinner av den nydelige bambi-smykket fra Secrets by B.


Og vinneren er...

Signe Helene23:03 8. mars 2013
Ååhh.. jeg må si at det er det bambismykket som er min favoritt! 
Sååå nydelig! :)
Krysser fingrene!
(signe4@hotmail.com)


Gratulerer!

Send meg en mail med adressen din, så får du smykket i posten.


En liten ting jeg ikke liker med giveawayer er at jeg skulle gjerne gitt premie til alle! Takk for at dere ble med, og en liten trøstepremie skal dere få; det kommer snart flere fine giveawayer. :)

Ha en fin kveld!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren :) Alldeles nydelig smykke!
    Klem fra Renate :)

    SvarSlett
  2. Åh, nå ble jeg glad!! :) :)
    Tuusen takk!
    Ønsker deg en fin helg! :)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate