torsdag 4. april 2013

Lang lang rekke med telys

Hei!
Enda en dag der sola skinner, fantastisk.
Jeg har fri, men har likevel nok å gjøre med skolearbeid. 


Denne fine lysrekka fant jeg også på IKEA. Det er 12 enkle telys-deler som man kan lenke sammen. 


Jeg ser for meg at denne må jo være super å bruke i bryllup eller konfirmasjoner, man kan lage hjerter eller bare la den ligge som en lang rekke over ett bord.


 Ingenting gir finere stemning enn levende lys på ett festbord. :)
Ønsker deg en fin dag!

I kveld trekker jeg en vinner av GiveAwayen med Forest.

6 kommentarer:

  1. TAKK!!! Nå må jeg innom Ikea ser jeg.
    Den var knallfin og kommer til å skli rett inn
    på konfirmasjonsbordet:))
    Thanks for sharing! :))
    Toneklem

    SvarSlett
  2. de har masse kjekt på Ikea og den lyslenken var enda ett bevis på det. Kult med den bomullspinnen er ikke den også fra Ikea ? en fin kveld til deg:-) klem fra Helen

    SvarSlett
  3. IKEA kommer stadig med små godbiter :)

    SvarSlett
  4. den var kjempefint !
    ikea har mye fint:-)
    Nyt helgen :-)

    SvarSlett
  5. Ikea har mye fint! Kjempefin blogg med nydelige bilder!

    SvarSlett
  6. Kult at du bruker ting fra IKEA,
    de har jo så mye billig og bra:)
    Spesielt fin bomullsblomst, sånn har jeg å lyst på!

    Mandagsmorgen-hilsen fra Maren

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate