lørdag 7. september 2013

Boligstyling; stue før/etter, sniktitt.

Hei!
Svigermor og svigerfar har pusset opp stuen og jeg fikk lov å komme å hjelpe dem med noen tips.
Med Ølen Møbel som nærmeste nabo ble ikke det noe stort problem.

Jeg skal vise dere alt i morgen, men her får dere en sniktitt;
Før

Etter:

Lampe de Grass fra Ølen Møbel; den kunnet ikke passet mer perfekt inn!


De fine blåtonene i maleriet og sofaen gir ett rolig og koselig uttrykk.
Gulvteppet er skiftet ut med ett fra Tine K.


Flere bilder i morgen!
Hva syns dere?


9 kommentarer:

  1. Det skal ikkje alltid så mye til!
    Glede meg til å sjå resten eg;)
    Finfin helg til deg:)

    SvarSlett
  2. Den lampen blei veldig fin,skal ikkje så masse til alltid og det er gøy!

    SvarSlett
  3. Supert! Elsker lampa! Ønsker meg veldig etter å ha sett den på Brunos i Haugesund :)

    SvarSlett
  4. Den lampen passet perfekt! Stilig hvordan man kan forandre uttrykk totalt med bare noen få detaljer, flink du er!
    Ha en koselig helg!

    SvarSlett
  5. Kjempefin den lampen, den er et flott blikkfang. Fint teppe. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  6. Perfekt lampe.. Den fornyer rummet, og gør det meget mere up to date.. :D

    SvarSlett
  7. Perfekt lampe.. Den fornyer rummet, og gør det meget mere up to date.. :D

    SvarSlett
  8. Perfekt lampe.. Den fornyer rummet, og gør det meget mere up to date.. :D

    SvarSlett
  9. just found your blog.
    beautiful lamp. love it.
    <3

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate