lørdag 28. september 2013

Kjøkkenkaos?

Hei!
Lørdagen har vi brukt til bollebaking (kan sterkt anbefale denne oppskriften HER ) og litt sløving på sofaen. Jeg var ikke helt i form da jeg stod opp men det er heldigvis bedre nå. Det siste jeg har tid til er å være syk! *krysser fingrene*


Kjøkkenet vårt er ikke særlig stort, men det duger  mer enn nok. Da vi flyttet inn hadde jeg egentlig ett mål om at det skulle være minimalistisk og ryddig til en hver tid. 

Vel, den tanken forsvant fort. Ryddig, joda det prøver vi på , men jeg syns faktisk det er mye koseligere på ett kjøkken som viser at "her bor det folk!". Ikke i den forstand at det konstant er brødsmuler og pålegg på benken, selv om det også skjer. :)


Krukker med frokostblading og skåler lett tilgjengelig, brødkurv fra Tine K, kopper og diverse ting vi bruker ofte står fremme. Siden både kjøkken og vegger er hvite syns jeg det er fint med interiør som skaper litt kontraster i form av den stripete keramikken, knallgul kjøkkenvekt osv..


Ønsker deg en fin lørdagskveld!

1 kommentar:

  1. Jeg er enig med deg jeg, det er koseligere med et kjøkken som faktisk viser at det bor noen der :)
    Syns kjøkkenet ditt er kjempefint!

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate