mandag 2. september 2013

Lyst å vinne ett hus?

Hei!

Jeg får innimellom spørsmål om å tipse om konkurranser og kampanjer her på bloggen, men som regel takker jeg nei. Men så dukket denne opp da;

 Libero og Kiwi har nå en konkurranse der du kan vinne ett HUS!

" Kjøp bleier - vinn ett hus!"
Jeg rekner meg at jeg har endel lesere med småbarn, som kanskje drømmer om nytt hus?

www.libero.no/vinnetthus finner du all informasjon om kampanjen og alle de 250 fantastiske premiene.

Nå trives vi jo veldig godt her i huset vårt, men tanken på å få bygge ett drømmehus fra Mesterhus er jammen fristende.

Jeg skal ikke trekke ut en vinner av ett hus, men jeg får dele ut en premie til en av leserne mine med en rekke Liberoprodukter og en sekk.

Jeg trekker en vinner av dette settet og en sekk:


Det du må gjøre er å gå inn på Facebook siden her:
Også deler du ett av innleggene om konkurransen på Facebook siden din, eller på veggen til en venn du tror har lyst å delta i konkurransen. Du kan også gjerne like Libero sin side for å få masse nyttig informasjon.
Når du har gjort det legger du igjen en kommentar med noen linjer om drømmehuset ditt, og mailadressen din her på bloggen.

Tvivi! *ut og kjøpe bleier*

Innleget er laget i samarbeid med Libero.

2 kommentarer:

  1. Så kjekk give away. Delte på veggen til ei venninne siden det ikke er "facebook offentlig" at vi skal ha baby.

    Mitt drømmehus holder jeg egentlig på å kjøpe nå, men det er fordi huset i seg selv betyr mye for meg (barndomshjemmet) og det er på landet. Men et helt nytt hadde ikke vært å forakte. Måtte vært et med stort kjøkken, stor gang, vaskerom, kjølerom og minst fire soverom (et til "hver" + gjesterom/kontor). og med en nydelig veranda med bred trapp ned til hagen *drømme*

    Nyt mandagskvelden ;)

    SvarSlett
  2. Likt og delt! Må definitivt ned på Kiwi å kjøpe bleier. Et hus er drømmen siden vi bor i litt for liten leilighet. Drømmer om vaskerom, lekerom og hage. Krysser fingrene for denne Libero-pakken og ;)

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate