onsdag 16. oktober 2013

PT trening med Gosia!

Hei!
Som jeg skrev om i dette innlegget, så har jeg startet med PT-trening med Gosia på Shape trening og velvære. Jeg har også skrevet litt personlig om hvorfor jeg velger å dele dette på bloggen :)

Første time hadde vi på mandag, og jeg klarer så vidt å løfte kaffekoppen i dag. Hehe, godt å kjenne at jeg har jobbet!

Jeg har aldri trent med PT-før, jeg har gått på endel spinningtimer og hatt egentrening i styrkesalen. Styrketrening har jeg bare blitt mer og mer glad i, det gir virkelig resultater og å kjenne at kroppen blir sterkere er fantastisk. Men... jeg følte at etter over 1/2 år med egentrening at jeg mistet litt motivasjonen og treningen begynte å bli litt ensformig.

 Da er virkelig en PT (personlig trener) noe som kan gi ny treningsglede. 
Så da Gosia kontaktet meg ble jeg kjempe glad!

Litt fakta:

Gosia er fra Chicago, hun er utdannet personlig trener ( viktig når du er på jakt etter PT!!) og massasjeterapeut. Det som er så bra er at Gosia brenner for å hjelpe deg med å nå målene dine både ved trening, og ved hjelp av massasjen!
Som PT kan hun gi deg tilrettelagt trening og kostholdsprogram. 
Ved å bruke henne som PT kan du absolutt nå dine mål. Og det liker vi! :)

Til treningen:

Første time hadde vi fokus på armene, vi gikk igjennom en rekke øvelser og det svidde virkelig. Jeg er supergira, og det at hun klarer å presse frem de ekstra 2-3 repetisjonen jeg aldri trodde jeg skulle klare er gull! I tillegg til at hun er verdens skjønneste, så er hun også beinhard ( som jeg trenger).
Jeg ser virkelig frem til de neste timene, og med hånden på hjertet kan jeg anbefale deg en tur til Gosia. Om jeg er tøff nok skal jeg legge ut ett før og etter bilde når treningen er over, så jeg har litt ekstra press på meg :)


Fordeler med personlig trener:

Du får hjelp til rett teknikk ( ergomindre sjanse for skader).
Du blir presset til å yte ditt beste og får en mer effektiv trening.
Du får raskere resultater!
Tilpasset treningsprogram.
Du investerer i helsen din.

Og før jeg glemmer det; om du melder deg inn på Shape nå får du en time gratis med Gosia! 

Jeg håper dette kan gi inspirasjon til deg som tenker på å begynne å trene! Og du må mer enn gjerne kontakte meg på mail viss du vil høre mer. 

Ha en fin dag, jeg stikker på trening! :)

2 kommentarer:

  1. Så flott at du er i gang med Personlig Trener! --- Jeg har også Personlig Trener, 55 min/uke. Hun kjører meg hardt, jeg ville aldri pressa meg sjøl så hardt om jeg trente alene. Som du skriver; det er investering i helse!

    SvarSlett
    Svar
    1. Gøy å høre at du har samme erfaring som meg, Marit; godt å bli presset til å yte sitt beste! :)
      PT=gull for helsa!
      Takk for kommentaren :)

      Slett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate