mandag 23. juni 2014

Innom for god sommer, ferietips og godt tilbud!

                                                             Hei!                                                  Sponset behandling.

Lite tid til blogging for tiden, det går mest i instagram siden det er så lettvindt.

Dessuten svikter pc litt for tiden og det er typisk :/

Vi gleder oss til sommerferie, og dagene går i ett.
Litt småting fornyes her og der, og det er godt å være i sommermodus.

I sommer går turen til Frankrike og det ser både små og store frem til.

En ting som er populært når det nærmer seg ferie ( og resten av året for min del) er vippeexstensions.
Jeg har skrevet om det før her på bloggen, og nå må jeg tipse om at på Shape trening og velvære har de tilbud på fullt sett vippeexstensions til 999 kr.


Du kan sende mail til linda@shapetrening.com for å få time eller høre mer. 
Jeg fyller på ca hver 4 uke, og børster dem litt hver morgen. Ellers er det ganske problemfritt slik jeg har opplevd det nå i snart 2 år. :)

Shape treningssenter holder til på Norheim, like ved Oasen storsenter.

Ha en fin kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Translate