lørdag 11. oktober 2014

Festlunsj på Stålehuset

Hei!

Torsdag denne uken var jeg invitert på festlunsj på Stålehuset som ligger på bakerøya i Haugesund.
Der var vi en god gjeng fra forskjellige medier som fikk se resultatet etter oppussing av 4 etg i Stålehuset. Fargerike har vært ansvarlig for farger og tapeter under oppussingen og Cathrine fra Fargerike Raglamyr fortalte om fargevalgene.


Siden Stålehuset har store vinduer mot sjøen var det viktig å ta hensyn til, i tillegg var det valgt en veldig kul tapet inne i "sofakroken".



Nydelige farger sammen, og det var gøy å høre hvordan de kom frem til fargene og tapetene.



Karianne Vikse fra "brand by Vikse" stod for stylingen, og bordet bugnet av kreativitet og gode tips.


Hva med å lage en spiselig lysoppsats?:)
Sprekt!



Anne fra Trendhuset hadde bidratt med nydelig dekor. Jeg har anbefalt Trendhuset.no før, det finner du på Raglamyr. De har alt du trenger til å dekke ett festbord.


Kokken serverte deilig 3 retters, og praten gikk lett.




Jeg var så heldig å få hilse på og snakke mye med den nye sjefen for Haugesundsentrum (www.haugesundsentrum.no). Utrolig kjekk og livlig fyr som jeg er sikker på vil gjøre mye bra for Haugesund sentrum!

Lokalene i Stålehuset kan leies til fest, bryllup, konfirmasjon eller andre type arrangement. Og med en egen liten bar i denne delen av salen så blir det veldig intimt selv om det er god plass.

Det var veldig hyggelig å få komme der å se, få servert god mat og ikke minst få treffe mange mulige samarbeidspartnere. Vi får se hva det bringer videre :)

Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate