onsdag 7. januar 2015

Hvite ( urealistiske?) drømmer..

En travel onsdag i dag, og jeg må innrømme at huset er så som så.. 

En ryddig krok her i sofaen i allefall. 

Vi har hatt endel å fikse på når vi nå skal bruke kjelleren selv og soverommet har vært under oppgradering, men nå begynner vi å se enden på det. 
Vi skal legge nytt gulv i kjelleren og jeg har veldig lyst på ett lyst gulv. Grått eller kanskje hvitt? Jeg har sett på Ikea sitt laminatgulv, men har ikke lest så mye positivt om det dessverre. 
Min søster har en helt lys parkett i sitt hus som jeg syns er veldig fin.. 

Det er såklart litt mer styr med lyse gulv og små barn, så vi får se. 
Soverommet blir sannsynligvis klart i morgen og da kan jeg få slippe til med ideene mine og dele noen tips med dere!

Ha en fin kveld! 

1 kommentar:

  1. Hvite eller lyse gulv er veldig fint:)
    Selv har vi hvitt laminatgulv fra IKEA i walk-in garderoben vår og har ingen problemer med det enda. Men det er klart at det er ikke akkurat noe oppholdsrom vi har det - det blir sikkert annerledes da. Ellers i huset har vi veldig lyse parkettgulv og er fornøyde med det - faktisk syns ikke støv og flekker så godt som man skulle tro :)
    Lykke til - jeg gleder meg til å se.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate