fredag 6. februar 2015

Det startet med buffalo og miss sixty....

..mine første moteøyeblikk i tenårene.


Nå er jeg er tobarnsmamma, og selv om det er travelt så liker jeg å kle meg fint hver dag.
Joda, det er deilig å daffe rundt i joggebukse av og til, men det er faktisk ikke ofte jeg gjør det.
Og skal jeg gjøre det så skal det være i pene joggebukser.

(Joggebukser i gull og sølv, fra Vero Moda).


Hehe, nå høres jeg vel helt sprø ut, men spesielt siden jeg begynte å trene og gikk ned i vekt etter graviditeten så har det blitt mye viktigere for meg å føle meg vel. Jeg jobber også som sykepleier, så min jobbhverdag er iført "pysjamas".



Når det gjelder stil så er jeg vel ganske lik interiørstilen min; mye sort/hvitt, litt skandinavisk og nøytralt, strikk og skinn, jeans og myke farger. Men jeg slår til med litt sprell av og til, og liker egentlig litt mønster og pastellfarger.

Jeg handler mye på Vero Moda, jeg syns de er kjappe ute med de siste trendene og de er superbra på pris. I tillegg får jeg alltid god hjelp der.
Ellers går det mye i kjedebutikkene som  H&M, Gina Tricot, og kanskje Høyer (når jeg har fått ekstra lønn).



Men jeg kan finne plagg overalt egentlig, som jeg handler interiør på Nille kan jeg også likegodt finne noe kult på KapAhl en dag.



I klær som i interiør så kaster jeg meg lett på trender, og er ikke redd for å prøve nye ting. Noen ganger funker det, andre ganger ikke i det hele tatt. *ler*



Det er  veldig mange bra motebutikker i Haugesund, og jeg vet det er mange som reiser fra blant annet Bergen for å handle i Haugesund. Det er kult.



Jeg deler mest moteinspirasjon på instagram, så følg meg gjerne der @siljevaniljeis




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate