onsdag 25. februar 2015

Energy boost!

                                                             Er du glad i å trene?                                           Reklame


Snart, snart kan jeg trene igjen og det skal bli skjønt! Jeg ble bitt av basillen for snart 3 år siden og har trent aktivt siden. 


Jeg elsker treningsklær i spreke farger, men noen ganger er det greit å "gjemme seg" litt i sort. Treningsklærne er iallefall funnet frem og ligger klar til bruk. 


Nå har jeg treningsforbud foreløbig, men det nærmer seg oppstart og det skal bli godt å kunne få bevege seg litt mer aktivt. Styrketrening og pilates har lenge vært favoritter, men jeg har alltid hatt lyst å kunne "ta meg en løpetur". Stort sett har jeg kjøpt joggesko utifra hvor pene skoene var, ikke bra. En god løpesko er alfa og omega har jeg nå lært og kjent på foten. 

Jeg var innom All-in i dag for å se på noen nyheter de har fått. Adidas sine "Energy Boost" løpesko. 
Jeg lånte noen par med meg hjem for å ta litt bilder og fortelle dere mer om dem. 


Adidas energy boost har vunnet best i test med disse unike skoene. 

Det er en spesiell og nyutviklet sko, der sålen er bygget opp av mange små "perler". Dette gir "boosten"! 
Jeg prøve-gikk dem i butikken og det føltes helt fantastisk. Både støtte og dempingen var meget god. Jeg jobber som sykepleier og kan absolutt se for meg at dette er tusen ganger bedre for føttene enn de utslitte crocsene jeg går  rundt i til vanlig. 

Denne modellen er veldig anvendelig. Til trening på tredemølle, på asfalt eller grus. Både til intervaller og langkjøring. 


Egenskapene som skiller seg ut er at sålen gir meget god fjæring og at sålen beholder de egenskapene både ved høye og lave temperaturer. En test blant 800 løpesko som ble gjort av Runner's World viste at energy boost er den skoen med best fjæring av alle skoene de testet. Altså den gir deg mest energi tilbake i frasparket.


All-in har fått disse eksklusivt inn som en av 3 butikker i Norge, og har kun få par i hver størrelse til dame og herre. 

Sjekk også mer informasjon om skoene på All-in sin Facebook side her; 


4 kommentarer:

  1. Og de var jo fine også! Liker svarte og hvite teeningssko jeg så disse var midt i blinken ��
    På Instagram nevnte du den juicen,hva er det slags juice og hvor har du kjøpt den?
    Hilsen hun uten juicemaskin ��
    Randi

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er den nye grønnsakssmootiene fra Bama. Smakte den med rødbeter og gresskar og en med søtpotetnog gresskar. Anderledes, men slett ikke så verst! 😊

      Slett
  2. Ok,takk for svar!
    Skal teste ut de smoothiene :)
    Ha en fin dag!
    Randi

    SvarSlett
  3. Veldig gode sko - støtter anbefalingen din.

    SvarSlett

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate