fredag 13. februar 2015

Pompdelux i Haugesund! Sikre deg plagg FØR webshoppen åpner!

                                                                                                            Innlegg i samarbeid med sponsor




Dette må du få med deg om du bor i Haugesund eller i nærheten, Pompdelux Pop-up store!
Da Lisa som selger Pompdelux her i Haugesund spurte om jeg ville skrive om denne eventen var jeg ikke i tvil! Pomdeluxklærne er noe av det fineste som finnes innen barneklær, og ikke minst er prisene veldig rimelige!



Katalogen finner du her: http://ipaper.ipapercms.dk/POMPdeLUX/NO/SPRINGSUMMER15/

Her har du en unik mulighet til å sikre deg de fineste plaggene før webshoppen åpner og plagg blir utsolgt. Plaggene er såpass populære at det kan skje fort.


Pompdelux barneklær er utrolig fine, populære og ikke minst brukervennlige.
Jeg har selv hatt klærne til mine barn, og de er like fine vask etter vask.





 I RootDown huset i Strandgaten er nesten hele kolleksjonen utstilt og du kan handle i ro og mak, bestille varene og få dem levert. I dag er det åpent fra kl 12-18 og i morgen blir det party!

Dette her skal jeg bestille til min datter på 7 år helt nydelig!


I morgen lørdag åpnes dørene kl 11-16 og det blir ballonger og pomp-flagg til barna, kake og god stemning.

Alle som handler er også med i trekningen om flotte premier, hovedpremien er en "mysteribox" med verdi 2000kr!



Du finner også mer info på facebooksiden her:
https://www.facebook.com/PompdeLuxHaugesund?fref=ts

Ha en fin fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate