torsdag 12. mars 2015

Test; Swiss Clinic Eyes

Hei!
Jeg får ofte mailer om jeg vil teste nye produkter eller skrive om produkter. Det meste takker jeg nei til, men noen vekker interessen. Jeg sa derfor ja til å teste et produkt fra Swiss Clinic. Jeg får ikke betalt, men får varen gratis tilsendt og de ønsket mine tilbakemeldinger om hva jeg syns om produktet.

Swiss Clinic er et internasjonalt selskap som selger innovative helse- og skjønnhetsprodukter med bevist effekt og varige resultater. Noen har kanskje hørt om deres Swiss Lashes, Swiss Eyes, Skinn Renewal og Swiss Whitening?


Jeg fikk tilsendt Swiss Eyes for testing. Dette er øyedråper som er spesielt utviklet for alle som lider av røde og kløende øyne. Øyedråpene har smørende egenskaper som motvirker og forebygger røde øyne. Jeg har hørt om slike øyedråper tidligere, men de har ikke vært solgt i Norge på grunn av at de inneholder det forbudte stoffet nafazolinhydroklorid. Swiss Eyes er fullt godkjent også til deg med kontaktlinser.


Jeg jobber endel foran PC skjermen og merker at øynene blir trette av det. Spesielt rød blir jeg ikke så ofte, men etter en sen kveld eller dager med mye stress så merker jeg det.

Sunn skepsis er jeg født med og jobber som sykepleier så jeg var spent på å teste dette produktet. 1-2 dråper dryppet jeg i hver øye, blinket litt og ventet noen minutter. 


Dette produktet virker! Ikke bare kunne jeg se at øynene ble hvitere og klarere, men øynene føltes helt "rene" og jeg kjente godt den smørende effekten jeg hadde lest det skulle gi.

Min erfaring er utelukkende positiv, jeg merket ingen ubehag ved bruk, og har brukt disse i 2 uker nå.

Du kan teste dem selv, og nå har de et ekstra godt tilbud med to Swiss Eyes for kun 399kr.
Det er gratis frakt og garanterte resultater.

Ha en fin fredag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate