tirsdag 3. mars 2015

Velværetid - hudpleie- sminkens Louis Vuitton del 1

                          Hei!                                                                                   Reklame/sponset behandling.


I dag har jeg hatt en herlig dag i sentrum. Sist uke skrev jeg om Regina på Haugesund sentrumbloggen, du kan lese det her om du vil:  http://haugesund-sentrum.no/blogg/regina-eksklusivt-haugesund-sentrum/



Grethe som er innehaver av butikken er ei herlig og omsorgsfull dame, og hun mente jeg fortjente å ta meg tid til en velværeopplevelse hos dem. Det er også viktig for meg som blogger å vite hva jeg skriver om, mine egne erfaringer og opplevelser. Som sagt så gjort. Jeg ble booket inn hos skjønne Jurgita i deres velværeavdeling for en hudpleietime.


Hudpleiebehandling er noe jeg aldri har prioritert, kun en gang i utlandet når jeg tenker etter og det var en helt ok opplevelse det. Men siden jeg faktisk har rundet 31 år nå så er det jammen på tide at jeg tar vare på huden min. Jeg har jo alltid likt sminke og produkter, men siden jeg har vært velsignet med svært lite hudproblemer så har jeg tatt lett på det.


Litt nervøs før timen, for jeg har hørt venninner snakke om at de "skviser og klemmer og styrer på".

Jurgita tok i mot meg, og det bar inn på et lunt og velduftende behandlingsrom. 


Opp på benken, teppe på og hun begynte å spørre meg om hvilke produkter jeg brukte. Etterpå analyserte hun huden min, og det var virkelig imponerende å høre på. Hun forklarte meg hvilket område som var sensitivt, hvor jeg hadde litt fetere hud, og hvordan jeg burde være behandle de forskjellige plassene. Kjempespennende å høre på henne og veldig lærerrikt!


Utifra de opplysningene hun fikk av meg og analyse av huden så valgte hun Sisley produkter til behandlingen.
Hun masserte, hardt så rolig, mykt og fast.. nei, det var bare helt vidunderlig! Først rens, skrubb og en deilig nakkemassasje mens masken virket. Jeg kunne kjenne at produktene jobbet på huden.
Jeg lå varmt og godt under teppet og bare nøt det. 


Timen gikk kjempefort og etterpå fikk jeg en varm kopp pukka-te, og jeg kjente at jeg følte meg helt avslappet.


Jurgita fremstod som en erfaren og dyktig hudpleier, hun fikk meg til å slappe av og jeg tror jeg duppet av flere ganger underveis. Huden føltes silkemyk og glødende flott!

Ja, dette kan jeg virkelig anbefale andre å prøve. Jeg skal prøve å bruke de gode rådene Jurgita gav meg, også det å ta hudpleie x 4 per år ( en til hver årstid). 


Her har hun kun tatt på meg en lett dagkrem og litt pudder, ellers har jeg ingen sminke på.


Tusen takk for den fantastiske behandlingen!

Jeg fikk også med meg noen produkter jeg skal teste, men nå blir dette innlegget veldig langt så del 2 kommer i morgen. Men jeg kan si såpass at jeg skal prøve "sminkens Louis Vuitton".
En tungvekter innen hudpleie med en historie som er veldig spennende og full av kjærlighet.


Sjekk også Regina her på facebook, denne uken får de en make-up artist fra Clarins i butikken, så stikk innom dem og få gode råd og prøve produkter. 
Ha en fin ettermiddag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate