søndag 12. april 2015

Nyheter fra All-in

Hei!                                Annonse 

Jeg var innom All-in på fredag for å se på noen av nyhetene deres. Mye stilig å se til herre og nå når sommeren nærmer seg er det kult å få litt farger. Adidas har både fargerike og litt mer nøytrale plagg i kolleksjonen sin, så her er noe for alle.



Kombiner med et par superkule Superstar/supercolor og man er klar for vår og sommer!


Jeg er jo forlengst Adidas-frelst, og har sikret meg de kule slippersene som man allerede kan se i motebladene og "streetstyle"-bildene.


blazer and wide leg pants, all year roound staple

RAINS jakkene er det kommet påfyll av, og en utrolig kul grå jakke er i butikken nå.


Disse er unisex og finnes i strl xs til L.
Jeg har den knallgule og er superfornøyd med den! Lett og pustende jakke i et kult design.
Jakker og ponchoer som er perfekt for vestlandets våte 17 mai feiring.


Du kan lese mer her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å legge igjen noen ord til meg. ♥
Lurer du på noe, så sendt meg en mail så er du garantert svar. :)

Klem Silje

Bloggarkiv

Translate